Siktir Tüm“ Uwe Boll Hollywood'a dedi, Crowdfunding ve film yapımı. Åžimdi geliyor „Rampage 3“ Ama baÅŸarısız Kickstarter kampanyası raÄŸmen üzerinde 28. Ekim ev sinemalarda. Sein Versprechen in Rente zu gehen hält er jedoch ein. Zum Abschied gab es die einmalige Chance für Moviepilot, Boll während der PR-Kampagne für den Filmcheck zu buchen und ihm in einem Rundgang durch eine Videothek ein bisschen auf den Zahn zu fühlen. beÄŸenirsin, Sayın Boll oldukça ÅŸaÅŸmaz bir tadı vardır. Hangi tekrar kanıtlıyor: Sadece bakmak ve Filmler nedeniyle „Kavrar, onlara ne iyi yapan“, uzak araçlar, iyi filmler yapabilir. Eine wichtige Lektion für viele Hobbykritiker. Seine Aussagen zum Independentfilm und den Streamingdiensten sind zwar völliger Müll, aber insgesamt ist das doch ein süsses Video olmak. Mit Uwe würde ich gerne mal einen trinken gehen

Video Küçük
Uwe Boll emekli | Filmcheck